BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Tiada daya untuk menghindar dari kederhakaan dan tiada kekuatan untuk melakukan ketaatan, kecuali dengan pertolongan ALLAH

Friday, July 1, 2011

IMAMKU...



Kau adalah imam dan aku adalah makmummu..
aku adalah pengikutmu..
kerana kau adalah ketua.
... Jika kau benar, maka benarlah aku.
Jika kau lalai, lalailah aku.
Kau punya kelebihan
akal manakala aku kelebihan nafsu.
Akalmu sembilan, nafsumu satu. akalku satu nafsuku beribu!
Dari itu imamku, pimpinlah tanganku,
kerana aku sering lupa dan lalai,
sering aku tergelincir ditolak sorong
oleh nafsu dan kuncu-kuncunya.
Bimbinglah daku untuk menyelami
kalimah ALLAH..
perdengarkanlah daku kalimah syahdu..
agar menerangi hidupku.
Tiuplah r0h jihad ke dalam dadaku agar
aku menjadi mujahidah sejati......
berjuang bersamamu IMAMKU...

0 comments:


http://