BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Tiada daya untuk menghindar dari kederhakaan dan tiada kekuatan untuk melakukan ketaatan, kecuali dengan pertolongan ALLAH

Monday, January 17, 2011

Usah didambakan isteri sehebat KHADIJAH
jika diri tidak semulia RASULLLAH SAW..
Tidak perlu isteri secantik BALQIS
andai diri tidak sehebat SULAIMAN
Usah mengharapkan suami setampan YUSUF
Jika kasih tidak setulus ZULAIKHA
Tidak perlu mencari suami seteguh IBRAHIM
Jika diri tidak sekuat HAJAR dan SARAH..
Usah bermimpi mendapat lelaki seperti ALI
Jika diri tidak sehebat FATIMAH


ATAU

Aku dambakan isteri sehebat KHADIJAH
Aku cuba mengikut akhlak semulia RASULULLAH SAW
JIka aku ingin isteri secantik BALQIS
Aku pelajari dan hayati kehebatan SULAIMAN
Jika aku mengharapkan suami setampan YUSUF
Kasih setulus ZULAIKHA aku usahakan
Aku mencari suami seteguh IBRAHIM
Lalu aku harus sekuat HAJAR dan SARAH
Aku bermimpi mendapat lelaki seperti ALI
Maka aku mengikuti hebatnya FATIMAH....



0 comments:


http://